اعتماد شما گرانبها ترین سرمایه ماست.

پروژه شهرک ویلایی پاردایس قبرس شمالی

  • پروژه شهرک ویلایی پاردایس قبرس شمالی

برای زندگی جدید خود در پروژه شهرک ویلایی پارادایس قبرس شمالی که در مجاورت ساحل قرار دارد آرامش و زیبایی زندگی را عمیقا احساس کنید.

عملکرد ساختمان ها ، سبک معماری و منحصر به فرد بودن این پروژه مطمئنا کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد.

پروژه شهرک ویلایی پارادایس که در منطقه لانگ بیچ در اسکله واقع شده است از مزایای خط ساحلی لانگ بیچ مانند پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری ، زمین های بازی کودکان ، مناطق پیک نیک و سواحل تمیز برخوردار است. روزهای لذت بخشی در این پروژه در انتظار شما است که تمام نیازهای یک سبک زندگی مدرن را برآورده می کند و ویژگی های مسکونی لوکس را با کیفیت و ایمن فراهم می کند.

پروژه شهرک ویلایی پارادایس ویژه و مرغوب بر روی مساحت ۶٧٠٠ مترمربع بنا شده و شامل ٣۶ عدد ویلای لوکس، شومینه دار و حاوی سیستم ژنراتور مرکزی میباشد. برای اینکه صاحب بھشت کوچک خود در این پروژه شوید، فرصت را از دست ندھید.

این پروژه متشکل از 52 ویلا از 150 مترمربع تا 170 مترمربع ، فضای سبز مشترک ، استخرهای شنا ، زمین های بازی کودکان و امنیت را به شما ارائه می دهد.این پروژه  همچنین دارای 2 آپارتمان متشکل از بک خوابه (1 + 1) ، دوخوابه (2 + 1) و سه خوابه (3 + 1) آپارتمان است که می توانید از منظره ساحل لذت ببرید.

با نزدیکی به محیط اجتماعی و سهولت حمل و نقل به مناطق مهم در شهر ، فرصت های جدیدی را برای سرمایه گذاری سودآور فراهم می کند.

ساکنان این پروژه مطمئناً در بالکن های بزرگ خود که کاملاً برای راحتی طراحی شده اند ، اوقات خوبی را با دوستان و خانواده خود سپری می کنند.

هنگام عقد قرارداد 30%
به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره 70%
استخر روباز
پارکینگ اختصاصی
نگهبانی 24ساعته
اشتراک گذاری :

0 نظر

نوشتن نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم